مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 14:062019-04-24دانش

مراکز رشد نگاهی نو به عرصه علم آموزی و پژوهش خواهند داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصورغلامی، وزیر علوم در آیین آغاز ساخت نیروگاه خورشیدی 20 مگاواتی در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز گفت: - وزیر علوم گفت: بیش از 196 مرکز رشد در کنار دانشگاه های کشور وجود دارد که این مراکز نگاهی نو به عرصه علم آموزی و پژوهش خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصورغلامی، وزیر علوم در آیین آغاز ساخت نیروگاه خورشیدی 20 مگاواتی در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز گفت: بسیاری از فعالیت هایی که در دانشگاه انجام می شود، می تواند تاثیرات جهانی داشته باشد و اگر سرمایه گذاری در این بخش ها صورت گیرد نه تنها صنعت از این سرمایه گذاری منفعت پیدا می کند، بلکه دانشگاه نیز از نظر مالی بهره مند می شود.

غلامی تصریح کرد: بسیاری از دانشگاه ها توانسته اند در تامین منابع مالی خود اقداماتی انجام دهند؛ این رویکردی است که وزارت علوم برای تامین منابع مالی دانشگاه ها در کشور دارد.

وزیرعلوم خاطرنشان کرد: دانشگاه ها همان گونه که در برنامه ریزی ششم توسعه آورده شده در تامین منابع مالی باید با استفاده از ظرفیت های واحد آموزشی نسبت به کسب درآمد اقدام کنند.

وی گفت: هرچه قدر درحوزه های مختلف علمی سرمایه گذاری صورت گیرد بازدهی این سرمایه گذاری بلندمدت و میزان سودآوری نیز چندین برابر است و شاهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز رشد نگاهی نو به عرصه علم آموزی و پژوهش خواهند داشت

مراکز رشد نگاهی نو به عرصه علم آموزی و پژوهش خواهند داشت