مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 12:152019-04-24سياسي

به اساسی ترین وظیفه رادیو کم توجهی شده است


یک تهیه کننده و کارشناس برنامه سازی معتقد است که رادیو می تواند در اطلاع رسانی فوری و مفید نقش آفرینی کند.

- علی آذری ارقون در گفت وگو با ایسنا در آستانه 79 سالگی رادیو درباره سابقه خود در رادیو و روند تغییر این رسانه بیان کرد: از سال 1360 که به رادیو وارد شدم.

ابتدا متون برنامه های مختلف را می خواندم و گاهی نمایش نامه می نوشتم اما از سال 1362 برنامه فرهنگ مردم را که متوقف شده بود، مجدداً راه اندازی کردیم.

البته به روند قبلی برنامه که به وسیله مرحوم انجوی بنیانگذاری شده بود و استفاده از محققان محلی که با این برنامه همکاری می کردند، وفادار ماندیم.

این کار بیش از 20 سال ادامه پیدا کرد، حتی سه سال پس از بازنشستگی هم این برنامه را رها نکردم چون چند هدف استراتژیک داشتیم؛ خرافه زدایی و طرح آداب غیرخرافی و مفید که عرصه را برای خرافه ها تنگ می کند، گشودن فضای موسیقیایی و پخش موسیقی که فضا را برای نزج موسیقی محلی هموار می کرد، همچنین ایجاد بالندگی برای هر منطقه ای که درباره آن ها گفته می شد و تقویت وفاق ملی با طرح آیین ها و قصه هایی مشترک از مناطق مختلف با شکل واحد و تزیین قومی و محلی متفاوت.

او درباره تغییراتی در روند رادیو از گذشته تا به امروز گفت: تغییراتی که ایجاد شده در بعضی زمینه ها مثبت بوده و در برخی زمینه ها در مقطعی اگر به عقب نرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اساسی ترین وظیفه رادیو کم توجهی شده است

به اساسی ترین وظیفه رادیو کم توجهی شده است