مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 11:552019-04-24فرهنگي

داستان های موراکامی و 2 کتاب دیگر در نمایشگاه


«پرنده کوکی و زنِ سه شنبه» عنوان مجموعه داستانی از هاروکی موراکامی است که به تازگی به فارسی ترجمه و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

- پرنده کوکی و زنِ سه شنبه عنوان مجموعه داستانی از هاروکی موراکامی است که به تازگی به فارسی ترجمه و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مجموعه شامل داستان هایی با نام های: آدم های تلویزیونی، امور خانوادگی، پرنده کوکی و زنِ سه شنبه، هیولای سبز کوچک و آتش در انبار کاه است که با ترجمه اسدالله حقانی در 130 صفحه توسط انتشارات آرادمان عرضه شده است.

هاروکی موارکامی نویسنده 70 ساله ژاپنی است که داستان های او در سطح جهان با استقبال مواجه شده؛ به طوری که به بیش از 50 زبان دنیا ترجمه شده و در مجموع میلیون ها نسخه به فروش رسیده است.

همچنین ماجرای دندونام ، رمانی از والریا لوییزلی، با ترجمه وحید پورجعفری و رضا عابدین زاده، دیگر اثر داستانی است که توسط همین نشر به تازگی انتشار یافته و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

والریا لوییزلی، نویسنده جوان مکزیکی است که با جایزه هایی که برای کتابش به دست آورد در آمریکا به شهرت رسید.

بنا بر اعلام ناشر، رمان ماجرای دندونام برنده عنوان بهترین کتاب سال از نگاه نیویورک تایمز، گاردین، نیویورکر، ان پی آر، پابلیشرز ویکلی، هلفینگتون پست، سن فران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان های موراکامی و 2 کتاب دیگر در نمایشگاه

داستان های موراکامی و 2 کتاب دیگر در نمایشگاه