مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 11:402019-04-24پزشكي

پلمب 3 مرکز غیر مجاز خدمات درمانی در آبادان


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از پلمب 3 مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات درمانی در آبادان خبرداد.

- حجت الله جانبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان این دانشکده در سطح شهرستان آبادان، 3 مرکز غیرمجاز ارائه دهنده خدمات پزشکی، توسط افراد غیر پزشک و فاقد صلاحیت راه اندازی شده بود.

وی افزود: این افراد در این مراکز مبادرت به اعمال زیبایی و دخالت در کارهای تخصصی پزشکی می کردند که توسط کارشناسان ناظر شناسایی و پس از مراحل قانونی توسط امور حقوقی این دانشکده با همکاری کارشناسان معاونت بهداشت پلمب و پرونده های مربوطه به مراجع قضایی ارجاع شد.

جانبی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت، استفاده از هرگونه تجهیزات و دستگاه های درمانی بدون اخذ مجوزهای قانونی ممنوع بوده و هیچ شخصی نمی تواند بدون داشتن تخصص و اخذ مجوزهای مربوطه از این دستگاه ها برای درمان بیماران استفاده کند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان به مراجعه مردم به مراکز دارای مجوز قانونی تاکید کرد و گفت: مردم اقداماتی مانند لیزر درمانی و سایر درمان های مرتبط با پوست و مو و طب سنتی (ایرانی) را در مراکز پزشکی دارای مجوز از دانشکده علوم پزشکی انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیرمجاز، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 3 مرکز غیر مجاز خدمات درمانی در آبادان

پلمب 3 مرکز غیر مجاز خدمات درمانی در آبادان