مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 11:262019-04-24سياسي

سه ظرفیت بزرگ برای جذب گردشگران در استان البرز


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: استان البرزسه ظرفیت بزرگ برای جذب گردشگر دارد که یکی از آن ها خانه آیت الله طالقانی است که سعی می کنیم زمینه های بازدید عمومی از این بنا را فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، حجت الاسلام و المسلمین فخرالدین صابری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: این استان دارای سه ظرفیت بزرگ از جمله خانه آیت الله طالقانی، خانه احمد شاملو و  خانه دکتر محمد مصدق برای جذب گردشگران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز بیان کرد: منزل آیت الله طالقانی در طالقان، منزل احمد شاملو شاعر نامدار در شهرستان فردیس و منزل دکتر محمد مصدق در احمد آباد شهرستان نظرآباد، هر یک از جمله مقاصد جذاب گردشگری محسوب می شوند و بازدید از این موقعیت های تاریخی و فرهنگی علاقمندان بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه ما مخالف بهره برداری های ناصواب و پرداختن به حاشیه سازی های سیاسی مرتبط با دکتر مصدق هستیم، اظهار کرد: برخی از کسانی که به دنبال بهره برداری از شخصیت مرحوم مصدق هستند با افکار، عقاید و باورهای دینی وی هماهنگی ندارند.

حجت الاسلام و المسلیمن صابری عنوان کرد: در کشور ایران مرحوم مصدق را به عنوان یکی از پرچمداران مبارزه با استعمار می شناسند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه ظرفیت بزرگ برای جذب گردشگران در استان البرز

سه ظرفیت بزرگ برای جذب گردشگران در استان البرز