مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 11:262019-04-24سياسي

افتتاح غرفه کشور چین در نمایشگاه کتاب +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه غرفه چین به عنوان مهمان ویژه سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دقایقی پیش باحضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، - غرفه کشور چین که به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد با حضور وزیر ارشاد و رییس نمایشگاه کتاب افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه غرفه چین به عنوان مهمان ویژه سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دقایقی پیش باحضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و محسن جوادی رییس نمایشگاه کتاب همچنین گووی مین معاون دفتر مطبوعاتی شورای دولتی چین برگزار شد.

بر اساس این گزارش پنگ سن سفیر چین در این مراسم چین و ایران را دارای تمدن غنی و دوستی دوجانبه طولانی و صمیمانه معرفی کرد و گفت: کتاب یکی از عناصر تمدن و پلی برای نزدیکی قلب هاست.

وی به حضور هیأت نمایندگانی از انتشار چین در ایران اشاره کرد و این حضور را مسیری برای تعمیق مبادلات فرهنگی میان دو کشور دانست.

این گزارش اضافه می کند در این مراسم از سوی کتابخانه چین اثری هنری به جمهوری اسلامی ایران و رییس کتابخانه ملی ایران اهدا شد که این اثر دوستی بین ایران و چین را تعمیق خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح غرفه کشور چین در نمایشگاه کتاب +عکس

افتتاح غرفه کشور چین در نمایشگاه کتاب +عکس