مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 11:102019-04-24سياسي

باید دیپلماسی مان با کشورهای دیگر فعال تر شود


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط موجود باید دیپلماسی ما با کشورهای دیگر فعال تر باشد، در این صورت می توانیم خلاءهای ایجاد شده و چالش هایی که به وجود آمده را کاهش دهیم.

- سبحانی فر با اشاره به عدم تمدید معافیت خریداران نفتی ایران؛ باید دیپلماسی مان با کشورهای دیگر فعال تر شود یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط موجود باید دیپلماسی ما با کشورهای دیگر فعال تر باشد، در این صورت می توانیم خلاءهای ایجاد شده و چالش هایی که به وجود آمده را کاهش دهیم.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با ایسنا در خصوص عدم تمدید معافیت خریداران نفتی ایران، اظهار کرد: این گونه شیوه های آمریکا در مقابل ایران و زیاده خواهی هایی که دارد، طبیعی است، اما هرچه دشمن ما به ویژه آمریکا تصمیم های سرسختانه ای می گیرد، مردم و مسئولان ما در مقابل تهدیدات دشمن منسجم تر می شوند؛ بنابراین این نقطه قوتی برای ماست که در مقابل دشمن متحد می شویم.

وی افزود: این تصمیم آمریکا ما را به زحمت می اندازد اما به این معنا نیست که بخواهیم کوتاه بیاییم.

ما با شیوه ها و روش های مختلف کار خود را ادامه می دهیم و قطعا آمریکا نمی تواند فروش نفت ما را به صفر برساند، ظرفیت های ایران صرفا نفت نیست که متکی به آن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دیپلماسی مان با کشورهای دیگر فعال تر شود

باید دیپلماسی مان با کشورهای دیگر فعال تر شود