مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 09:102019-04-24فرهنگي

لاکچری نماها در اینستاگرام ...


یکی از برنامه های محبوب و پرطرفداری که به ذائقه بسیاری از جوانان خوش ذوق امروز خوش آمده و به مکانی برای نمایش تمام لحظات تلخ و شیرین زندگی افراد تبدیل شده و افراد دائم از احوالات لحظه ای خود خبر می دهند، - اینستاگرام است.

اگر اهل اینستاگرام باشید احتمالاً پیج هایی را می شناسید که شما را با افرادی آشنا می کند که اغلب دچار اختلال شخصیت بوده و قصد دارند که هجمه اتفاقات زندگی خود را برای دیگر افراد نمایان کنند و یا از هر راهی برای شهرت و یا به قول معروف لاکچری شدن استفاده می کنند.

به گفته یک روانشناس، برخی افراد فعال در اینستاگرام دچار اختلال های شخصیتی هیستریونیک، مرزی و یا ترکیبی هستند که تمایل دارند با به اشتراک گذاشتن زندگی شخصی خود به شهرت و محبوبیت دست یابند به طوریکه در حال حاضر اینستاگرام جریی از زندگی آنها شده است.

آرام آزادپور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: افراد خودشیفته در فضای اینستاگرام سعی دارند خود را افرادی ثروتمند و یا به قول خودشان لاکچری تعریف کنند و از مهمانی ها، رستوران ها و خودروهایشان فیلم گرفته و به مخاطب خود القا می کنند که در شرایط رویایی زندگی به سر می برند.

وی در همین باره ادامه داد: البته با قاطعیت می توان گفت که اغلب این افراد متعلق به طبقات بالای اجتماع نیستند و آنها صرفاً آرزوهای دست نیافتنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاکچری نماها در اینستاگرام ...

لاکچری نماها در اینستاگرام ...