موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 08:562019-04-24فرهنگي

عنقا: قصد دارند حجاب را برای دیندار ها علی السویه کنند/ دختر های چیتان فیتان و ژیگولی، عاشق مرد با غیرتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، سریال بر سر دوراهی تالیفی از حامد عنقا در مقام نویسنده و تهیه کننده، یکی از شاخص ترین برنامه های نوروزی بود.

- در صندوق عقب زاپاس و کلی چیز های دیگری بود که شاید قیمتش از لپ تاپ بیشتر بود، با اینکه صندوق عقب را باز کرده بودند، اما فقط لپ تاپ و دفترچه را بردند.

خلاصه خیلی از این بابت لطمه خوردیم تا دوباره همه تحقیقات را جمع آوری کنیم، خیلی طول کشید.

یک اتفاق دیگر هم افتاد که شاید نتوانم آن را واضح بگویم.

در متنی که من نوشته بودم و دزدیده شد، نکته ای بود که در سریال دیگر وجود نداشت، چون مجبور شدیم همه چیز را دوباره بنویسیم.

در ورژن دوباره نویسی شده، دیگر آن نکته نبود.

یک روز در یک مصاحبه خاصی که به واسطه همین فشار های ارشاد انجام شد، دوستی که داشت سؤالات را از من می پرسید، سؤالی پرسید در مورد موضوعی که دیگر در سریال نبود و در لپ تاپ من در متن اولیه نوشته شده بود! بعد از این گفتگو یادم افتاد در ورژن اولیه من این مسئله وجود داشت.

*بگویید اصل موضوع چه بود؟شخصیت سید جواد یحیوی در فصل دوم که علی الظاهر یک آدم خیلی سالمی بود که بعداً می فهمیم در اصل وصل به ماجرای ماسون هاست، این آدم در ورژن اولیه ما کتابی می خواند، کتابی که در مورد برخی از جریان های مذهبی خاص بود، ولی زمانی که بازنویسی کرده بودیم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنقا: قصد دارند حجاب را برای دیندار ها علی السویه کنند/ دختر های چیتان فیتان و ژیگولی، عاشق مرد با غیرتند

عنقا: قصد دارند حجاب را برای دیندار ها علی السویه کنند/ دختر های چیتان فیتان و ژیگولی، عاشق مرد با غیرتند