مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 07:262019-04-24سياسي

بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد


مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان گفت: از نخستین ساعات صبحگاهی امروز چهارشنبه ترابری مسافران دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس به مقصد بنادر شهید ذاکری قشم و هرمز و بالعکس برقرار است.

-  حمیدرضا محمدحسینی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: با مساعد شدن شرایط جوی  برای انجام سفر ایمن دریایی، بنادر مسافری شهید حقانی بندرعباس، شهید ذاکری قشم و هرمز پس از تعطیلی کمتر از سه ساعته در شب طوفانی گذشته، از ساعت 6 صبح امروز عملیات خدمات رسانی به هموطنان را از سر گرفتند.

وی افزود: از نخستین ساعات صبحگاهی امروز (چهارشنبه؛ چهارم اردیبهشت)ترابری مسافران دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس به مقصد بنادر شهید ذاکری قشم و هرمز و بالعکس برقرار است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: از ساعت 20 شب گذشته تا نزدیکی های نیمه شب(ساعت 23) که پایان زمان کاری ناوگان دریایی در مرکز استان هرمزگان است، بنادر مسافری به علت وزش باد شدید و متلاطم شدن دریا، به مدت کمتر از سه ساعت تعطیل شده بودند.

محمدحسینی اضافه کرد: ناوگان مسافری دریایی فعال در مرکز استان هرمزگان شامل 40 فروند شناور استاندارد و پیشرفته است که ظرفیتی بالغ بر چهار هزار صندلی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد

بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز بازگشایی شد