مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 02:102019-04-23اقتصادي

چین عناب ایران را در بازار اروپا چگونه عرضه می کند؟


دبیر همایش ملی عناب در خراسان جنوبی اظهار کرد: عناب، سهم بزرگی در اقتصاد منطقه دارد چراکه درآمد هزاران خانوار روستایی به تولید عناب وابسته است و توسعه کشت عناب به عنوان گیاهی مقاوم در شرایط کم آبی می تواند در کاهش نرخ بیکاری تأثیر به سزایی داشته باشد .

- دبیر همایش ملی عناب در خراسان جنوبی اظهار کرد: عناب، سهم بزرگی در اقتصاد منطقه دارد چراکه درآمد هزاران خانوار روستایی به تولید عناب وابسته است و توسعه کشت عناب به عنوان گیاهی مقاوم در شرایط کم آبی می تواند در کاهش نرخ بیکاری تأثیر به سزایی داشته باشد و از عوامل مهم جلوگیری از مهاجرت روستاییان محسوب شود.

محسن پویان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: عناب نقش مهمی در اقتصاد و درآمد روستاییان به ویژه در خراسان جنوبی دارد چرا که یکی از محصولات عمده باغی منطقه به شمار می آید.

وی با بیان این که مصرف عناب در ایران هنوز به همان شکل سنتی خود صورت می گیرد، افزود: استان خراسان جنوبی بیشترین سطح زیر کشت عناب ایران را به خود اختصاص داده است، به ویژه شهرستان بیرجند بیشترین باغات عناب را داراست.

دبیر همایش ملی عناب در خراسان جنوبی بیان کرد: در پاره ای از نقاط مانند خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان از عناب خشک به صورت آجیل استفاده می کنند و در بیشتر نقاط ایران میوه عناب به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین عناب ایران را در بازار اروپا چگونه عرضه می کند؟

چین عناب ایران را در بازار اروپا چگونه عرضه می کند؟