مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 00:012019-04-23سياسي

دلایل تشکیل نشدن «نظام بهداشت»


معاون وزیر بهداشت در خصوص تشکیل نشدن «نظام بهداشت» برای نیروهای بهداشتی کشور توضیحاتی را ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت سوژه ای با عنوان طرح ایجاد سازمان نظام بهداشت به کجا رسید؟  خواستار پیگیری این موضوع توسط خبرنگاران شدند.

در همین راستا علیرضا رییسی معاون بهداشت وزیر بهداشت در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس در خصوص چرایی تشکیل نشدن نظام بهداشت توضیح داد: سازوکارهای انجام این کار متفاوت است، توجه داشته باشیم که نیروهای بهداشت حداقل در 60 رشته تحصیل کرده اند که رشته های بهداشت عمومی، بهداشت خانواده، تغذیه و.

از جمله آنها هستند.

وی گفت: نمی توان برای هریک از این رشته ها نظام مستقلی را تشکیل داد، اعتقاد دارم این نظام ها نباید دولتی باشند به دلیل اینکه رؤسای آنها توسط دولت تعیین می شوند.

رییسی در خصوص کمک وزارت بهداشت به این متخصصان توضیح داد: کارشناسان بهداشت باید اعلام کنند برای کدام رشته نیازمند تشکیل نظام مستقل هستند اما معتقدم تمام نظام ها باید تجمیع شوند و از هر گروه یک نماینده در آن وجود داشته باشد، نباید به این مسئله نگاه صنفی داشت، به دلیل اینکه اصناف فقط به دنبال افزایش تعرفه ها و پیگیری مشکلات خود هستند و باید منافع مردم را در این زمینه در نظر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل تشکیل نشدن «نظام بهداشت»

دلایل تشکیل نشدن «نظام بهداشت»