مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 23:352019-04-23اقتصادي

تولید 50 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک با اجرای طرح توسعه در شرکت آپاداناسرام


مدیرعامل شرکت آپاداناسرام با بیان این که این شرکت با اجرای طرح توسعه، قادر به تولید 50 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در سال خواهد بود، گفت: ارائه محصولات کیفی و نوآورانه در راستای کسب رضایت مشتری از اهداف مهم این شرکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید قاطع، مدیرعامل شرکت آپاداناسرام افزود: در حال حاضر ظرفیت اسمی شرکت، تولید 30 میلیون مترمربع انواع کاشی دیواری لعابدار دوپخت، کاشی پرسلانی بدون لعاب، کاشی پرسلانی لعابدار و کاشی سه پخت در شرکت تابعه لیا است.

نایب رییس هیأت مدیره آپاداناسرام با تأکید بر این که با اجرای طرح توسعه، این شرکت قادر به تولید 50 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک در سال خواهد بود، خاطرنشان کرد: دستیابی به حداکثر ظرفیت تولید در راستای حضور مؤثر در بازارهای داخلی و بین المللی و تبدیل شدن به تولید کننده برتر خاورمیانه از مهمترین اهداف این شرکت است.

وی تاکید کرد: شرکت آپاداناسرام با تولید این حجم کاشی در رده بزرگترین تولید کنندگان جهانی قرار می گیرد.

وی مشتری مداری، توجه به کیفیت محصولات تولیدی، خلاقیت و نوآوری، رعایت شاخص های زیست محیطی، صداقت و شفافیت در امور، ارتقا مستمر اخلاق حرفه ای، تمایز و نوآوری در محصولات، تولید صادرات محور و افزایش سطح تولید تا رسیدن به ظرفیت اسمی مورد نظر را از مهم ترین چشم اندازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 50 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک با اجرای طرح توسعه در شرکت آپاداناسرام

تولید 50 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک با اجرای طرح توسعه در شرکت آپاداناسرام