مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 23:112019-04-23اقتصادي

یک کارآفرین جوان: «ایرانی» بخرید، «کارآفرینی» کنید


مجید قاسمی جوان 28 ساله ملایری است که با راه اندازی کارگاه تولیدی پوشاک ورزشی، توانسته برای 25 نفر اشتغال ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، این روزها با وجود مشکلات اقتصادی جامعه و عدم ثبات قیمت ها تأمین نیازهای معیشتی سخت است، اما هستند در این میان جوانانی که با اراده و پشتکار به دنبال اهداف عالی برای رسیدن به موفقیت تلاش کرده و علاوه بر ایجاد کار برای خود برای بسیاری از افراد بیکار نیز اشتغال ایجاد می کنند.

مجید قاسمی جوان 28 ساله ملایری است که با راه اندازی کارگاه تولیدی پوشاک ورزشی، توانسته است برای 25 نفر نیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کند.

این کارآفرین 28 ساله که در رشته مهندسی مکانیک تحصیل کرده است در گفت وگو با فارس  اظهار کرد: به خاطر علاقه به کار تولید پوشاک در این زمینه مشغول فعالیتم.

وی با بیان اینکه کار در تولیدی پوشاک را از سال 86 شروع کردم اظهار کرد: از سال 90  کارگاه کوچکی را در زمینه تولید پوشاک ورزشی راه اندازی کردیم که با پیگیری به دنبال گسترش این کارگاه رفتم.

این کارآفرین ملایری با بیان اینکه با حمایت فرمانداری و اداره ورزش و جوانان موفق به اخذ وام از صندوق کارآفرینی شدم گفت: توانستیم امسال این کارگاه را گسترش دهیم و در حال حاضر یک کارگاه بزرگتر را در تولید انواع پوشاک ورزشی راه اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارآفرین جوان: «ایرانی» بخرید، «کارآفرینی» کنید

یک کارآفرین جوان: «ایرانی» بخرید، «کارآفرینی» کنید