مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 17:412019-04-23سياسي

حداد عادل: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو سبک زندگی مستقل است


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بدون سبک زندگی اسلامی محقق نمی شود افزود: اگر بخواهید اقتصاد مقاومتی محقق شود باید سبک زندگی مستقل داشته باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس غلامعلی حداد عادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در برنامه بوستان گفتگو رادیو تهران، درباره ارتباط خود با اهل محل و همسایه ها گفت:  ارتباط ما با اهل محل خیلی خوب است، در این منزلی که هستیم سی و چند سال است که ساکنیم، با همسایه ها بسیار رابطه دوستانه ای داریم.

بنده سالهاست که شب عید نوروز برای همسایه های اطراف منزل مان از ابتدای کوچه تا انتهای کوچه تا کوچه های فرعی یک گلدان گل همراه با کارت تبریک درب خانه هایشان می فرستم، با توجه به این که عموم آنها را ندیده ام و نمی شناسم.

   تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو سبک زندگی مستقل است     رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بدون سبک زندگی اسلامی محقق نمی شود افزود: من بیش از آنکه خواسته باشم برای تحقق اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی زمان تعیین کنم که در کوتاه مدت یا در دراز مدت محقق می شود یا خیر، خواستم ارتباط منطقی این دو مفهوم را با هم یادآوری کرده باشم.

شما نمی توانید دم از اقتصاد مقاومتی بزنید ولی به سبک غربی زندگی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداد عادل: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو سبک زندگی مستقل است

حداد عادل: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو سبک زندگی مستقل است