مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 14:462019-04-23سياسي

«ایران» تنها عضو منطقه در مجمع جهانی سلامت


رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مجمع جهانی سلامت در منطقه غرب آسیا برگزار می شود و از بین کشور های منطقه ایران تنها عضو این مجمع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علی جعفریان در نشست خبری نشست منطقه ای مجمع جهانی سلامت 1398 که در ستاد دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار داشت: در مجمع جهانی سلامت در حوزه سیاست گذاری از نهادهای دانشگاهی استفاده می شود و در سال 2016 دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان بیست و چهارمین عضو به گروه پیمان M8 پیوست و امروز این پیمان، 25 عضو از کشورهای جهان دارد.

  وی تصریح کرد: نشست مجمع جهانی سلامت، اکتبر هرسال در برلین برگزار می شود و نقش آن، اتاق فکر بزرگ در ابعاد جهانی با مشارکت نهادهای آکادمیک، سیاست گذاران، صنایع و مردم است و هدف آن این است که با مشارکت افراد تأثیرگذار در مورد مسائل سلامت جهانی بحث و بررسی کرده و دستورات لازم برای تصمیم گیری مجامع بین المللی ازجمله سازمان جهانی بهداشت را تهیه کند.

رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: تاکنون در 10 نشست قبلی مجمع جهانی سلامت در برلین بیشتر از 100 وزیر و بیش از 200 نفر از مدیران ارشد صنایع مرتبط با سلامت حضورداشته اند.

این مجمع جهانی در حوزه سلامت به نشست داووس در حوزه اقتصاد شبیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایران» تنها عضو منطقه در مجمع جهانی سلامت

«ایران» تنها عضو منطقه در مجمع جهانی سلامت