مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 13:452019-04-23پزشكي

ملخ ارزش غذایی زیادی ندارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: دنیای امروز از بیماری های عفونی عبور کرده و گرفتار بیماری های شهرنشینی که غیرعفونی بوده و عموما به تغذیه نامناسب ارتباط دارد مبتلا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی بهادر سه شنبه 3 اردیبهشت در یک کنفرانس خبری که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، با بیان اینکه بهترین منابع هر کشوری، نیروی انسانی است، افزود: افراد یک کشور باید دارای دو مشخصه آموزش خوب و سلامت باشند، این دو ویژگی لازمه پیشرفت هر جامعه ای است.

بهادر شعار هفته سلامت امسال را “مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت ذکر و خاطرنشان کرد: برخی کشورها پوشش همگانی سلامت را ندارند اما برخی از آن رد شده و به مسائل دیگری تمرکز کرده اند.

وی ادامه داد: دنیا امروز از بیماری های عفونی گذشته و امروز گرفتار بیماری های شهرنشینی شده که غیرعفونی است و عموما به تغذیه نامناسب ارتباط دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تصریح بر اینکه چاقی ام الامراض است، مدارس کوچک و آپارتمان نشینی را از معضلاتی دانست که میزان تحرک ها را کاهش داده و در این باره تاکید کرد: وجود پارک های بزرگ در شهرها براساس سرانه جمعیت لازمه سلامت و گذران اوقات فراغت افراد است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملخ ارزش غذایی زیادی ندارد

ملخ ارزش غذایی زیادی ندارد