مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 13:362019-04-23اقتصادي

262 میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان اسلام آباد غرب پرداخت شد


رییس کمیته امداد اسلام آبادغرب از پرداخت 262 میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان زیر پوشش در این شهرستان خبر داد.

- محمد بیگ زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به مددجویان زیر پوشش این نهاد توانمندسازی آنان در بخش های مختلف است، اظهار داشت: خدمات متعددی به منظور زمینه سازی برای توانمندسازی خانواده های زیر پوشش این نهاد حمایتی براساس نیاز جامعه هدف به آن ها ارائه می شود.

رییس کمیته امداد اسلام آبادغرب تاکید کرد: خدمات در قالب حمایت های اجتماعی و براساس نیازهای موجود عرضه می شود، پرداخت هزینه ازدواج به زوج های نیازمند، پرداخت اجاره بهای مسکن، پرداخت تسهیلات ضروری، تسهیلات مسکن ، وام محکومان، ارائه تسهیلات معافیت سربازی و.

از خدمات این حوزه است.

بیگ زاده با اشاره به اینکه کمیته امداد شهرستان از ابتدای سال گذشته حدود 60 پروژه عمرانی از جمله خرید و یا ساخت مسکن، تعمیرات کلی و جزیی را انجام داده است، افزود: به منظور کمک به تامین اجاره بهای مددجویان مستاجر زیر پوشش 356 مورد اجاره مسکن با اعتباری بالغ بر 262 میلیون تومان به مددجویان مستاجر ساکن در مناطق شهری در یک سال گذشته پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

262 میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان اسلام آباد غرب پرداخت شد

262 میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن به مددجویان اسلام آباد غرب پرداخت شد