مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 13:202019-04-23سياسي

خبرنگاران تا 7 اردیبهشت فرصت ثبت نام برای دریافت طرح ترافیک را دارند


شهرداری تهران اعلام کرد که مهلت ثبت نام و بارگذاری مدارک طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه 1398 تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در اطلاعیه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است: به اطلاع عموم خبرنگاران، عکاسان خبری و فعالان حوزه رسانه می رساند، مهلت ثبت نام و بارگذاری مدارک طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان روز شنبه (7 اردیبهشت ماه) تعیین شده است.

از این رو از افرادی که متقاضی بهره مندی از تسهیلات طرح ترافیک یا کارت بلیت خبرنگاری هستند، دعوت می شود به سایت تهران من به نشانی My.

tehran.

ir مراجعه و مدارک خود را پس از ورود به سامانه با نام کاربری و رمز عبور، در بخش خدمات طرح ترافیک، شرایط خاص شهروندان، در صفحه مربوط به خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان خبری بارگذاری کنند.

بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، جامعه خبری شامل خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان خبری در سقف تعداد مصوب می توانند از سهمیه طرح ترافیک با تعرفه خاص (دارای تخفیف) برخوردار شوند.

در عین حال به خبرنگاران واجد شرایط که از سهمیه طرح ترافیک استفاده نکرده و یا اساسا فاقد خودرو باشند، کارت بلیت رایگان یکساله برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی تخصیص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران تا 7 اردیبهشت فرصت ثبت نام برای دریافت طرح ترافیک را دارند

خبرنگاران تا 7 اردیبهشت فرصت ثبت نام برای دریافت طرح ترافیک را دارند