مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 13:052019-04-23فرهنگي

برپایی دهمین فرهنگ سرای کتاب در نمایشگاه


رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برپایی «دهمین فرهنگ سرای کتاب» همزمان با سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در فضایی به وسعت هزار متر مربع خبر داد.

- رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برپایی دهمین فرهنگ سرای کتاب همزمان با سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در فضایی به وسعت هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید اوحدی با بیان اینکه دهمین فرهنگ سرای کتاب با بیش از بیست برنامه متنوع و در فضایی بالغ بر هزار متر مربع، همزمان با سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران آغاز به کار می کند، گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران متولی امر کتابخوانی در شهرداری تهران است و امسال همانند 9 سال گذشته در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

فرهنگ سرای کتاب در دهمین دوره برگزاری خود در ورودی شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) واقع شده است تا همه شهروندان بتوانند از برنامه های متنوع این مرکز استفاده کنند.

اوحدی در تشریح برنامه های این فرهنگ سرا عنوان کرد: برگزاری نشست های کتابخوانی با حضور هنرمندان و چهره های شناخته شده، عضویت رایگان در 107 کتابخانه سازمان، امکان استفاده از کتابخانه دیجیتال با بیش از 120 عنوان کتاب الکترونیکی و دو میلیون مقاله تمام متن، رادیو، کافه کتاب برای دیدار و گفت وگوی چهره به چهره با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی دهمین فرهنگ سرای کتاب در نمایشگاه

برپایی دهمین فرهنگ سرای کتاب در نمایشگاه