مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:562019-04-23اقتصادي

توسعه فناوری در ظرفیت های موقوفه کشور با کمک معاونت علمی محقق شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازفناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات واطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمد مرفوع مدیر کل دفتر تامین مالی و سرمایه گذاری معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری با اشاره به افزایش همکاری ها بین معاونت علمی .

- مدیرکل دفتر تامین مالی و سرمایه گذاری معاونت توسعه ریاست جمهوری از توسعه همکاری ها بین معاونت علمی و فناوری و سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف افزایش نفوذ فناوری در ظرفیت های موقوفه کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات واطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمد مرفوع مدیر کل دفتر تامین مالی و سرمایه گذاری معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری با اشاره به افزایش همکاری ها بین معاونت علمی و فناوری و سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سال 95 نخستین مرحله همکاری ها بین معاونت علمی و فناوری و سازمان اوقاف و امور خیریه با انعقاد تفاهم نامه همکاری آغاز شد و این همکاری ها از آبان ماه سال گذشته قوت گرفت.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه یک سازمان مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بزرگ است.

بخش اعظم توان این سازمان مربوط به ساختمان ها و زمین هایی می شود که در اختیار دارد و در سال های گذشته به صورت سنتی اداره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فناوری در ظرفیت های موقوفه کشور با کمک معاونت علمی محقق شد

توسعه فناوری در ظرفیت های موقوفه کشور با کمک معاونت علمی محقق شد