مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:352019-04-23اقتصادي

اعتراض تاکسیرانی به قیمت ها و توافقات جدید با ایران خودرو


مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به اجرای پایلوت طرح جدید نوسازی تاکسی های فرسوده اشاره کرد و گفت: براساس این طرح مقرر شد شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از منابع ماده 12 رفع موانع تولید یارانه به تاکسیرانی اختصاص دهد و شرکت خودروساز نیز قرار است 100دستگاه .

- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور به اجرای پایلوت طرح جدید نوسازی تاکسی های فرسوده اشاره کرد و گفت: براساس این طرح مقرر شد شرکت بهینه سازی مصرف سوخت از منابع ماده 12 رفع موانع تولید یارانه به تاکسیرانی اختصاص دهد و شرکت خودروساز نیز قرار است 100دستگاه خودرو با ظرفیت پیمایش 300کیلومتر تولید کند.

مرتضی ضامنی در گفت وگوبا ایسنا، آخرین وضعیت نوسازی تاکسی های فرسوده را تشریح کرد و گفت: هیچ وعده ای از سمت شرکت های خودروساز و وزارت صنعت معدن و تجارت در خصوص تحویل تاکسی های جدید عملیاتی نشده است اما در سال جدید بر سر چند موضوع در حال توافق هستیم.

وی ادامه داد: یکی از این موضوعات قیمت خودرو است.

شرکت های خودروساز اعلام کرده اند که قیمت خودرو، قیمت حاشیه بازار است و باتوجه به اینکه قیمت حاشیه بازار دقیقاً قیمت تاکسی را نسبت به مشابه سال گذشته دوبرابر کرده، با چالش های جدی در زمینه تامین تسهیلات مواجه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض تاکسیرانی به قیمت ها و توافقات جدید با ایران خودرو

اعتراض تاکسیرانی به قیمت ها و توافقات جدید با ایران خودرو