مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:252019-04-23اقتصادي

اعطای تسهیلات به متقاضیان ذخیره سازی سلول های بنیادی


مسئول دفتر نمایندگی بانک خون بندناف در قزوین از پرداخت تسهیلات بدون سود تا سقف 30 میلیون ریال به متقاضیان ذخیره سازی سلول های بنیادی خون بندناف در قزوین خبر داد.

- فاطمه دولتخواه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بندناف و جفت ارگان هایی برای تبادل مواد غذایی بین جنین و مادر هستند که بعد از تولد نوزاد به عنوان زباله بیولوژیک دور ریخته می شوند درحالی که امروزه دریافته اند خون موجود در بندناف سرشار از سلول های بنیادی است که می توانند در درمان بسیاری از بیماری ها به کار روند.

وی خاطرنشان کرد: در بانک خون بندناف، نمونه خون جمع آوری شده و سلول های بنیادی موجود در آن پس از انجام آزمایش ها و پردازش سلولی در محیط مخصوص در دمای 196- درجه سانتی گراد برای مدت طولانی نگهداری می شود تا در زمان نیاز، مورداستفاده قرار گیرد.

به گفته مسئول دفتر نمایندگی بانک خون بندناف در قزوین انواع سرطان خون، انواع کم خونی های مادرزادی، انواع سرطان غدد لنفاوی، تالاسمی، کم خونی داسی شکل، نقص های پلاکتی، نقص های مادرزادی سیستم ایمنی، اختلالات پلاسماسل، بیماری های ارثی نظیر سندروم لش نیهان و هیپوپلازی غضروف؛ اختلالات سیستم ایمنی مادرزادی نظیر سندروم کاستمن، نقص چسبندگی لکوسیتی، سندروم دی جرج و هموگلوبینوری حمله ای شبانه (PNH)12 و سایر بیماری ها مانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات به متقاضیان ذخیره سازی سلول های بنیادی

اعطای تسهیلات به متقاضیان ذخیره سازی سلول های بنیادی