مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 08:562019-04-23ورزشي

فرآیند عجیب در انتخاب جوان برتر رسانه/ انتخابی که هیچ وقت واقعی نیست


هرساله انتخاب جوان برتر حوزه رسانه با حواشی و اما و اگرهای فراوانی همراه است، پرسش هایی که عمدتاً از نبود سازوکار و شاخص روشن در این انتخاب ناشی می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، همه ساله در هفته جوان، جوان برتر حوزه رسانه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین معرفی و از وی تقدیر می شود و هر بار نیز حرف و حدیث هایی در این زمینه وجود دارد.

این که مسئله انتخاب جوان برتر در رسانه به کدام نهاد مربوط می شود و انتخاب جوان برتر باید با بررسی چه شاخصه هایی صورت بگیرد موضوع پیچیده ای نیست، ولی مسئله اصلی این است که خانه مطبوعات استان در این میان چه جایگاهی دارد؟ مهران قاسمی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین می گوید: صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای عالی فضای مجازی مجاز هستند جوان برتر حوزه رسانه را به ما معرفی کنند.

شورای عالی فضای مجازی که در تهران است، از بین دو سازمان دیگر، همواره اداره کل فرهنگ و ارشاد جوان برتر حوزه رسانه را به ما معرفی می کرد، ولی سال گذشته در این رابطه مباحثی پیش آمد که امسال ما این وظیفه را به سازمان صداوسیما محول کردیم و این مرکز، جوان برتر حوزه رسانه را به ما معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند عجیب در انتخاب جوان برتر رسانه/ انتخابی که هیچ وقت واقعی نیست

فرآیند عجیب در انتخاب جوان برتر رسانه/ انتخابی که هیچ وقت واقعی نیست