مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 08:552019-04-23اجتماعي

خطرسیل برای نقاط آسیب پذیر نیمروز/آبگیری 35 درصد تالاب هامون


همه اقدامات انجام شده و تمام تمهیدات لازم در زمینه کاهش آسیب و حفاظت ساکنین و شهروندان شهرستان نیمروز در دستور کار ستاد بحران این شهرستان قرار گرفته است .

- فرماندار نیمروز گفت: همه اقدامات انجام شده و تمام تمهیدات لازم در زمینه کاهش آسیب و حفاظت ساکنین و شهروندان شهرستان نیمروز در دستور کار ستاد بحران این شهرستان قرار گرفته است .

حاجی حسینی در گفت وگو با ایسنا، افزود: بعد از پل نهراب که مربوط به شهرستان نیمروز می شود در دو طرف شرق و غرب آن، به صورت کامل تا منطقه لورگ باغ تقسیم کار شده و ادارات مربوطه عضو ستاد مدیریت بحران درقسمت های محوله به انجام خدمت و مراقبت بصورت شبانه روزی مشغول هستند .

وی ادامه داد: درحال حاضر همه دستگاه ها در آماده باش کامل قرار دارند و تمامی نقاط آسیب پذیر و خطر آفرین در محدوده شهرستان نیمروز شناسایی و به صورت شبانه روزی کار حفاظت از آنها در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 35 درصد از تالاب هامون آبگیری شده و بدلیل این که برخی از قسمت های تالاب بصورت بلنداب قرار دارد و آب بطور یکنواخت نمی تواند به آنجابرسد، فقط می توان بصورت تقریبی اعلام کرد که این مقدار آب وارد تالاب شده است، و امیدواریم در صورت تداوم جریان سیلاب آبگیری بیشتری در تالاب اتفاق بیفتد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرسیل برای نقاط آسیب پذیر نیمروز/آبگیری 35 درصد تالاب هامون

خطرسیل برای نقاط آسیب پذیر نیمروز/آبگیری 35 درصد تالاب هامون