مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 08:312019-04-23دانش

کارگاه استراتژی های کارآفرینی توسعه شرکت های کوچک و متوسط برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارگاه اثر استراتژی های کارآفرینی بر توسعه شرکت های کوچک و متوسط با همکاری کانون همگرایی رویکرد های بین المللی امیرکبیر (کهربا) به عنوان شبکه علمی بین المللی همکار .

- کارگاه اثر استراتژی های کارآفرینی بر توسعه شرکت های کوچک و متوسط با حضور اساتید برجسته مرکز آموزش 10 و 11 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارگاه اثر استراتژی های کارآفرینی بر توسعه شرکت های کوچک و متوسط با همکاری کانون همگرایی رویکرد های بین المللی امیرکبیر (کهربا) به عنوان شبکه علمی بین المللی همکار مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی 10 و 11 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

این کارگاه با هدف گامی در راستای تحقق اهداف پروژه زنجیره شرکت های کوچک و متوسط کشور های اسلامی و آگاهی رسانی فعالان اقتصادی کشور و علاقمندان حوزه های مربوطه نسبت به مباحث نوین تجاری و اقتصادی و رویکرد های به روز دنیا برگزار خواهد شد.

در این کارگاه موضوعاتی، چون ویژگی های کارآفرینی، نقش زنان در کارآفرینی، معرفی خدمات مرکز جوانان کشور های اسلامی، استفاده از تجربیات سازمان توسعه شرکت های کوچک و متوسط کشور ترکیه، استراتژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه استراتژی های کارآفرینی توسعه شرکت های کوچک و متوسط برگزار می شود

کارگاه استراتژی های کارآفرینی توسعه شرکت های کوچک و متوسط برگزار می شود