مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 04:002019-04-23اقتصادي

واردکنندگان قطعه برای ترخیص بازگشته اند


به گفته دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، قطعاتی که قرار است طی هفته های آینده از گمرکها ترخیص شوند، متعلق به واردکنندگان و تجار قطعات یدکی است که پس از اعمال سختگیری ها از ترخیص کالاهای خود منصرف شده بودند و حال که تمهیداتی اندیشده شده، - برای ترخیص بازگشته اند.

چندی پیش مدیرکل گمرک چابهار از ترخیص 1000 کانتینر قطعه باقیمانده از 3000 کانتینر قطعات خودرویی دپو شده در گمرک در آینده نزدیک خبر داد و اعلام کرد که حداکثر تا دو سه هفته آینده این کار صورت خواهد گرفت.

در گمرک چابهار بیش از 3000 کانتینر قطعات خودرویی دپو شده بود که اواخر سال گذشته پس از اینکه هشدار لازم مبنی بر امکان متروکه شدن این کالاها داده شد، 2000 هزار کانتینر ترخیص و به صنعت خودروسازی کشور تحویل داده شد.

به گفته مدیرکل گمرک چابهار، قرار بوده که 1000 کانتینر قطعات باقیمانده در فروردین ماه سال جاری ترخیص شود که به دلیل برخی مشکلات جزیی، ترخیص این کالاها در هفته های آینده انجام می گیرد.

در این رابطه مازیار بیگلو - دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو - در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این 1000 کانتینر قطعه که وعده ترخیص آن از سوی رییس گمرک چابهار داده شده متعلق به خودروسازان و قطعه سازان نیست؛ چرا که خودروسازان بدین شکل واردات قطعه ندارند و قطعه سازان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردکنندگان قطعه برای ترخیص بازگشته اند

واردکنندگان قطعه برای ترخیص بازگشته اند