مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 02:452019-04-22ورزشي

دو گام تا اعلام مسافران لیگ برتر


لیگ دسته یک فوتبال به ایستگاه سی و سوم خود رسیده است و اوج هیجان، این رقابت ها را فرا گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته یک امروز (سه شنبه) در حالی با انجام هفت بازی برگزار خواهد شد که تنها دو هفته تا پایان لیگ دسته یک باقی مانده است و تیم های گل گهر سیرجان، شاهین شهرداری بوشهر و گل ریحان البرز شانس های اصلی صعود به لیگ برتر هستند.

گل گهر سیرجان که با 52 امتیاز در صدرنشین رقابت ها است این هفته با شهرداری ماهشهری روبه رو خواهد شد که با 22 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

روی کاغذ شاگردان وینگو بگوویچ در این بازی، کار سختی نخواهد داشت اما شهرداری ماهشهر در صورت شکست در این بازی و امتیاز گرفتن شهرداری تبریز و کارون اروند خرمشهر که با 25 امتیاز بالاتر از این تیم قرار دارند، شانسی برای بقا در لیگ یک را نخواهند داشت.

اما در مهم ترین بازی امروز، سرخ پوشان پاکدشت به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می رود، شاگردان مهدی پاشازاده که با باخت برابر گل ریحان البرز در هفته گذشته شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد، برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن در انتهای فصل روبه روی شاگردان عبدالله ویسی خواهد رفت.

در مقابل شاهین شهرداری بوشهر که با 51 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده است، این هفته آخرین بازی خود را انجام خواهد داد و باید در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو گام تا اعلام مسافران لیگ برتر

دو گام تا اعلام مسافران لیگ برتر