مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 01:352019-04-22سياسي

از استانداری در سوئد تا کسب جایزه انجمن ریاضیات اروپا


در دو قسمت پیشین، ما 11 بانو موفق ایرانی که در خارج از ایران با جدیت و کوشش پله های ترقی را طی کرده و باعث سرافرازی نام ایران در جهان شده اند را معرفی کردیم.

- در ادامه این سلسله خبرها قصد داریم بانوان ایرانی دیگری را که درخشیده و افتخارات بسیاری را در حوزه علم و فناوری کسب کرده اند معرفی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زنان در سراسر جهان با وجود تمام مشکلات و چالش هایی که دارند اما دست از رویاها و اهداف خود نمی کشند و برای مفید بودن و داشتن فردایی درخشان تلاش می کنند.

در میان تمام زنان جهان، زن هایی بودند و هستند که با تمام سختی هایی که مواجه هستند گام های خود را محکم و نیرومند برمی دارند و با تمام قوا برای اثبات جمله ما زنان می توانیم تلاش می کنند.

1.

فریناز کوشانفر فریناز کوشانفر (Farinaz Koushanfar) پژوهشگر ایرانی–آمریکایی و استاد تمام دانشگاه کالیفرنیا در سن دیه گو (University of California, San Diego) ، سال 1977 در تهران متولد شد.

زمینه پژوهشی و مطالعاتی او مهندسی کامپیوتر و الکترونیک می باشد.

وی دوره راهنمایی و دبیرستان را در مدرسه فرزانگان تهران گذرانده است.

پدربزرگ کوشانفر او را ترغیب به پیگیری علوم جدید کرد و با تصویری که از ماری کوری، دانشمند زن فرانسوی، در ذهن داشت، فریناز را به پیگیری فیزیک هسته ای تشویق می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از استانداری در سوئد تا کسب جایزه انجمن ریاضیات اروپا

از استانداری در سوئد تا کسب جایزه انجمن ریاضیات اروپا