مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 00:302019-04-22سياسي

نقش مدیران دستگاه های دولتی در مواجهه با بحران چیست؟


نمایندگان دولت در مناطق تحت مدیریت خود وظایف گوناگونی را عهده دار بوده و مسئول اجرای سیاست های عمومی کشور در ارتباط با وزارتخانه ها، مؤسسات و شرکت های دولتی و سایر دستگاه هایی هستند که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند.

- به علاوه، این نمایندگان در هر منطقه نسبت به فرمانداران، مدیران ارشد استانی و وزیران وزارتخانه حوزه خود باید پاسخگو باشند، اما نقش مهم مدیران دولتی در پیشانی مدیریت مناطق در شرایط بحرانی بیش از هر زمان دیگری راهبردی و حیاتی است.

تدابیری که باید پیش از بحران انجام گیرد شکرالله رضازاده، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با ایسنا با تفکیک مدیریت در زمان پیش، حین و پس از بحران، لزوم حضور میدانی مدیران دولتی را ضروری دانست و گفت: وظیفه نمایندگان دولت پیش از بحران در واقع انجام پیش بینی های لازم، سپس بررسی راهکارهای ممکن بر اساس آن پیش بینی ها، اعلام مشکلات به مراجع و مدیران بالادستی و در نهایت اقدام جهت رفع عیوب و نواقص موجود است.

وی در تشریح تدابیر قبل از بحران در مورد سیل مازندران تصریح کرد: استان دارای رودخانه های متعددی بوده که لزوم لایروبی هر یک می توانست به کاهش خسارت به ویژه به مناطق نکا، سیمرغ و میاندرود کمک شایانی کند چرا که این رودخانه ها با لایروبی ظرفیت کشش و جا به جایی آب های روان را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مدیران دستگاه های دولتی در مواجهه با بحران چیست؟

نقش مدیران دستگاه های دولتی در مواجهه با بحران چیست؟