مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 21:162019-04-22حوادث

محور اردبیل _ آستارا مسدود شد/ از محورهای جایگزین استفاده شود


سرهنگ حجت فتاحی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با بیان اینکه سطح جاده های اکثر محورهای مواصلاتی استان خیس و لغزنده است اظهار کرد : باتوجه به رانش زمین  در محور اردبیل _ آستارا بعد از پل آقچای گیلان تردد به سمت آستارا تا اطلاع ثانویه میسر نیست .

وی با اشاره به اینکه پلیس راه استان گیلان اعلام کرده این مسیر تا ساعت 12 امشب مسدود خواهد بود افزود: رانندگان از تردد در این مسیر جدا خودداری کنند و از محورهای اردبیل _ سراب و اردبیل _ سرچم که محورهای جایگزین می باشد، استفاده کنند.

رییس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به پیش بینی هواشناسی برای روزهای آتی و خیس و لغزنده بودن سطح جاده های استان اردبیل تصریح کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری در مناطق کوهستانی و گردنه های برف گیر اجتناب کنند و درصورت سفر حتما تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

فتاحی با اشاره به اینکه تردد در سایر محورهای استان روان است افزود: در محور اسالم _ خلخال درحال حاضر شاهد بارش برف هستیم، همچنین در محور اردبیل _ سرچم هم بارش پراکنده مشاهده می شود ولی با این وجود تردد در این مسیرها ادامه دارد و نمک پاشی های لازم صورت گرفته است.

وی در ادامه از رانندگان خواست تا قوانین راهنمایی رانندگی را مراعات کرده و حتما با صبر و حوصله و با دقت رانندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور اردبیل _ آستارا مسدود شد/ از محورهای جایگزین استفاده شود

محور اردبیل _ آستارا مسدود شد/ از محورهای جایگزین استفاده شود