مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 18:362019-04-22بين الملل

ترامپ نگران رقابت با «برنی سندرز» در انتخابات 2020 است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که برخی نظرسنجی ها در آمریکا از پیشتازی برنی سندرز سناتور نام آشنای آمریکایی در میان نامزد های دموکرات انتخابات 2020 ریاست جمهوری حکایت دارد، - یک رسانه آمریکایی در گزارشی به نقل از نزدیکان رییس جمهور این کشور نوشت: ترامپ در محافل خصوصی برنی سندرز را تحسین می کند، اما در محافل عمومی او را دیوانه می خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که برخی نظرسنجی ها در آمریکا از پیشتازی برنی سندرز سناتور نام آشنای آمریکایی در میان نامزد های دموکرات انتخابات 2020 ریاست جمهوری حکایت دارد، یک رسانه آمریکایی در مطلبی به نقل از نزدیکان دونالد ترامپ ، از احترام رییس جمهور به این قانونگذار ارشد کنگره و نگرانی او درباره رقابت آن ها در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری خبر داده است.

پایگاه دیلی بیست گزارشی تحت این عنوان منتشر کرد: ترامپ در محافل خصوصی برنی سندرز را تحسین می کند، اما در محافل عمومی او را دیوانه می خواند .

اشاره این رسانه به حملات توییتری اخیر دونالد ترامپ به برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت است که بعد از نامزدی او برای انتخابات 2020 تشدید شده است.

در گزارش این رسانه آمده است: رییس جمهور آمریکا به نزدیکان و معتمدان خود می گوید که این سناتور ایالت ورمونت، سیاستمداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ نگران رقابت با «برنی سندرز» در انتخابات 2020 است

ترامپ نگران رقابت با «برنی سندرز» در انتخابات 2020 است