مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 15:262019-04-22دانش

100 بسته حمایتی بین دانش آموزان سیل زده گلستان توزیع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرویز کمالی، مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد گلستان از ارسال کمک های جمع آوری شده در این دانشگاه برای دانش آموزان مناطق سیل زده خبر داد و گفت: - مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد گلستان گفت: با توجه به اینکه بیشتر دانش آموزان در مناطق سیل زده گلستان وسایل تحصیل خود را از دست داده اند، 100 بسته حمایتی لوازم التحریر بین این دانش آموزان توزیع کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرویز کمالی، مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد گلستان از ارسال کمک های جمع آوری شده در این دانشگاه برای دانش آموزان مناطق سیل زده خبر داد و گفت: از 24 فروردین مدارس در گلستان بازگشایی شده اند و از آنجا که بیشتر این دانش آموزان وسایل تحصیل خود را از دست داده اند، 100 بسته حمایتی لوازم التحریر بین دانش آموزان توزیع شده است.

کمالی ادامه داد: گروه های دانشجویی و کارمندان واحد های مختلف دانشگاه آزاد گلستان نیز برای امدادرسانی در مناطق سیل زده اعلام آمادگی کردند.

رییس بسیج کارکنان دانشگاه آزاد گلستان افزود: از زمان شروع سیل در گلستان گروه های دانشجویی و اساتید واحد های مینودشت، علی آباد و گرگان به صورت یک روز در میان در مناطق سیل زده حاضرشده و به کار های امدادی پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 بسته حمایتی بین دانش آموزان سیل زده گلستان توزیع شد

100 بسته حمایتی بین دانش آموزان سیل زده گلستان توزیع شد