مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 14:352019-04-22سياسي

انتقاد از عدم تشکیل جلسات کارگروه های تخصصی ستاد بازآفرینی شهری


اولین جلسه اعضای کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با مدیران سازمان نوسازی شهرداری تهران با محوریت برنامه ها و اقدامات سال 98 در خصوص بافت فرسوده، - در سال جدید برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در حاشیه این جلسه با اشاره به تصویب برنامه پنجم توسعه شهر تهران در سال گذشته گفت: در سال گذشته با تعامل شهرداری تهران و سازمان نوسازی توانستیم مجموعه ای از احکام و سرفصل های لازم برای بازآفرینی شهری در ابعاد مختلف را در برنامه پنجساله بگنجانیم، همچنین در فرایند تدوین و تصویب بودجه سال 98 نیز با محوریت کمیسیون شهرسازی و معماری و همکاری بسیار خوب سایر کمیسیون ها از جمله کمیسیون سلامت و محیط زیست، توانستیم اعتبارات قابل توجهی را به پروژه های بهسازی محیطی در محلات دارای بافت فرسوده اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: به نظر می رسد که سال 98 فرصت بسیار خوبی برای تحقق و عملیاتی شدن احکام برنامه 5 ساله سوم و همچنین احیاء، نوسازی، بهسازی و بازآفرینی شهری در محلات دارای بافت فرسوده مبتنی بر رویکرد مدیریت شهری جدید باشد.

سالاری با اشاره به جلسه امروز کمیسیون شهرسازی و معماری با سازمان نوسازی شهرداری تهران اظهارکرد: در ابتدای این جلسه گزارشی جامع و برگرفته از اسناد فرادست و ملاک عمل توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم تشکیل جلسات کارگروه های تخصصی ستاد بازآفرینی شهری

انتقاد از عدم تشکیل جلسات کارگروه های تخصصی ستاد بازآفرینی شهری