مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 12:012019-04-22اقتصادي

توزیع بیش از 2200 تن میوه در نوروز 98


رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین از افزایش 50 درصدی توزیع میوه تعاونی در استان قزوین خبر داد و گفت: در نوروز امسال بیش از 2هزار و 200 تن میوه در استان قزوین توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمود محمودی در اولین جلسه شورای اداری سازمان تعاون روستایی اظهار کرد: تعاون روستایی باید با فعال کردن شرکت های تعاونی در راستای شعار سال قدم بردارد.

این مسؤول با بیان اینکه کشاورزی قبل، حین و بعد از تولید است و تعاونی در قبل و بعد از تولید نقش مهمی دارد، تاکید کرد: تامین و توزیع نهاده های دامی و کشاورزی قبل از تولید موجب رونق تولید محصولات کشاورزی و دامی خواهد شد.

رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اینکه  نیروی انسانی یک اصل برای اجرای برنامه هاست، عنوان کرد: ورود نیروهای جوان و تحصیل کرده نویدبخش آینده خوبی است و در حوزه های مختلف باید هدف گذاری و برنامه مدونی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران 3 رکن دولتی، خصوصی و تعاونی برای اقتصاد تعریف شده که باید تلاش کنیم سهم تعاونی ها در اقتصاد کشور بیشتر شود در این راستا شرکت های تعاونی روستایی باید در بازار کشاورزی سهم پررنگی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 2200 تن میوه در نوروز 98

توزیع بیش از 2200 تن میوه در نوروز 98