مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 11:362019-04-22اجتماعي

آغاز هفته سلامت/هشدار در مورد روند افزایشی بیماری ها


مدیرکل آموزش وپرورش فارس با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ سلامت در مدارس گفت: آمار و ارقام در خصوص سلامت افراد جامعه نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی عسکر نجفی صبح امروز در آیین هفته سلامت در آموزشگاه آمنه بنت وهب ناحیه 4 این شهرستان و در جمع دانش آموزان این مدرسه با بیان اینکه برگزاری هفته سلامت در مدارس به عنوان مرکز تحول حرکتی اثرگذار است، اظهار داشت: در حوزه سلامت کارهای بر زمین مانده بسیاری است که باید با هم افزایی نهادها عملیاتی شود.

وی با ابراز نگرانی از روند افزایش بیماری هایی چون دیابت، فشارخون و.

در کشور، خاطرنشان کرد: آمار و ارقام ارائه شده در خصوص این بیماری ها نگران کننده است و نشان می دهد فرهنگ بهداشت و سلامت را آن گونه که شایسته است، نهادینه نکرده ایم.

مقام عالی آموزش وپرورش استان فارس افزود: امروز طبق گزارش های رسمی شاهد افسردگی، اعتیاد، آسیب های اجتماعی هستیم و یا 27 درصد افراد جامعه مشکل فشارخون دارند، 20 درصد دانش آموزان گرفتار چاقی هستند و 50 درصد جمعیت، تغذیه سالم ندارند که این آمار نگران کننده است و باید برای آن فکری جدی کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه کار اساسی و اصولی نیاز به فرهنگ سازی دارد، یادآور شد: بهترین مکان برای فرهنگ سازی مدارس است و این کار باید از آموزش وپرورش به وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته سلامت/هشدار در مورد روند افزایشی بیماری ها

آغاز هفته سلامت/هشدار در مورد روند افزایشی بیماری ها