مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 11:212019-04-22اجتماعي

2 میلیون سفیر سلامت دانش آموزی در کشور فعالند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اتجماعی خبرگزاری دانشجو، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مراسم همایش ملی سفیران سلامت دانش آموزی که در شهرری برگزار شد ضمن تبریک ایام عید ماه شعبان، - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از فعالیت 2 میلیون سفیر سلامت دانش آموزی در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اتجماعی خبرگزاری دانشجو، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مراسم همایش ملی سفیران سلامت دانش آموزی که در شهرری برگزار شد ضمن تبریک ایام عید ماه شعبان، اظهار داشت: شما دانش آموزان به نمایندگی از 140 هزار سفیر سلامت دانش آموزی در شهرستان های استان تهران و 2 میلیون سفیر سلامت دانش آموزی در کشور در این مراسم حضور پیدا کرده اید.

وی گفت: روز گذشته افتتاحیه ای در شهرک بهارستان استان البرز برگزار شد که وزیر بهداشت در این مراسم اظهار داشت در بخشی از وزارت بهداشت تغییری باید صورت می گرفت و برای عده ای خوشایند نبود و عده ای از روی خیرخواهی و عده ای از روی نقاب خیرخواهی به من گفتند این کار نباید انجام شود و من گفتم من مسؤول سلامت مردم هستم و برای نام در این پست قرار نگرفته ام .

صیدلو افزود: اگر قرار است اتفاقی در مدرسه بیفتد و تعلیم و تربیت عمیقی داشته باشیم باید معلم و دانش آموزان خواهان آن باشند؛ اگر قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون سفیر سلامت دانش آموزی در کشور فعالند

2 میلیون سفیر سلامت دانش آموزی در کشور فعالند