مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 11:112019-04-22اقتصادي

مترو پردیس امسال اجرایی می شود/دو هزار دلال سرپایی مسکن مهر در پردیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پردیس، صبح امروز سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس طی نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: تمام سازنده ها قراردادهای پنج برگی را امضا می کنند و تا روزهای آتی در فاز 11 و تا ماه های آتی تمامی قراردادهای دیگر فازها به صورت روزانه انجام و تا پایان خردادماه به اتمام می رسد همچنین امسال هیچ مانعی در بحث قوانین و بودجه در تکمیل مسکن مهر وجود ندارد.

وی گفت: در شهر جدید پردیس امسال 40 هزار واحد مسکن مهر واگذار می شود که باید دستگاه های اجرایی نصبیات و انشعابات را در اولویت قرار بدهند همچنین ما به دنبال آنیم تا هر چه سریع تر شهرداری و شورا حمل ونقل عمومی را در فازهای مختلف راه اندازی کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص بازگشت برداشت های گذشته از حساب متقاضیان گفت: 430 میلیارد تومان از آورده متقاضیان به بخش زیرساخت ها برای ساخت تونل، دسترسی ها برده بودند، که به بخش مسکن برمی گردد.

هدایت با اشاره به اجرای شعار سال رونق تولید در احداث پروژه های شهر جدید پردیس تأکید کرد: برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و در راستای شعار سال با تولیدکنندگان داخلی درب، شیشه، درب های ضد سرقت، پنجره و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو پردیس امسال اجرایی می شود/دو هزار دلال سرپایی مسکن مهر در پردیس

مترو پردیس امسال اجرایی می شود/دو هزار دلال سرپایی مسکن مهر در پردیس