مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 10:312019-04-22اجتماعي

گرامیداشت روز جهانی زمین در دانشگاه تهران


دانشگاه تهران در راستای حرکت به سوی دانشگاه سبز، دوم اردیبهشت، روز جهانی زمین را گرامی می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تهران، دانشگاه تهران در راستای حرکت به سوی دانشگاه سبز، دوم اردیبهشت، روز جهانی زمین را گرامی می دارد.

بر اساس این گزارش ، روز جهانی زمین مناسبتی بین المللی به منظور افزایش آگاهی نسبت به محیط زیست کره زمین، پیامدهای توسعه، محدودیت منابع و آلاینده های محیطی است که از اوایل دهه 1970، به صورت سالانه در 22 آوریل گرامی داشته می شود که در سال جاری میلادی، روز جهانی زمین مطابق با دوم اردیبهشت قرار گرفته است.

فعالیت ها و رویدادهای محیط زیستی این رویداد به مدت یک هفته در کشورهای مختلف برنامه ریزی و اجرا می شوند که بیش از یک میلیارد نفر و در حدود 192 کشور جهان در رویدادهای مرتبط با این روز شرکت می کنند.

برنامه های روز جهانی زمین به صورت رویدادهایی برای ارتقای سواد محیط زیستی در سطح جامعه، فعالیت های هنری مرتبط با محیط زیست، آگاهی بخشی درباره گازهای گلخانه ای، گرمایش جهانی و تغییرات اقلیمی، برنامه های پاکسازی طبیعت از زباله به صورت گروهی، جنگل کاری، آگاه سازی درباره پسماندها و آلاینده های محیط زیستی به ویژه پیامدهای منفی استفاده از پلاستیک و زباله های حاصل از آن بر طبیعت و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت روز جهانی زمین در دانشگاه تهران

گرامیداشت روز جهانی زمین در دانشگاه تهران