مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 10:262019-04-22سياسي

اختصاص یک روز از حقوق کارکنان ستاد اقامه نماز به مناطق سیل زده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، با اشاره به کمک های مردمی به مناطق سیل زده، گفت: ستاد اقامه نماز از همان ابتدا، - قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، از تخصیص یک روز از حقوق کارکنان این نهاد به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، محمود مظفر، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، با اشاره به کمک های مردمی به مناطق سیل زده، گفت: ستاد اقامه نماز از همان ابتدا، با تأکید حجت الاسلام قرائتی، نسبت به ارسال امکانات امدادی و اعزام نیروی های جهادی، متشکل از کارکنان و طلاب مرکز تخصصی نماز، به استان های حادثه دیده همت گماشت و به کمک حادثه دیدگان شتافت.

وی افزود: این نهاد نیز با ارسال مواد غذایی و کمک های نقدی در این امر خیر مشارکت نموده و امروز هم با اختصاص یک روز از حقوق کارکنان، سعی در کاهش درد و آلام مردم سیل زده دارد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز به بیان اهمیت کمک به محرومان در کنار اقامه نماز پرداخت و اضافه کرد: انشاالله همه نمازگزاران عزیز با تأسی به آیات قرآن کریم، که در اکثر موارد اقامه نماز را در کنار کمک به محرومان و نیازمندان بیان می کند، به کمک هموطنان آسیب دیده بشتابند و در این امر خیر از یکدیگر سبقت بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک روز از حقوق کارکنان ستاد اقامه نماز به مناطق سیل زده

اختصاص یک روز از حقوق کارکنان ستاد اقامه نماز به مناطق سیل زده