مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 06:452019-04-22ورزشي

همراه با دختری که عاشق فوتبال بود اما اولین لژیونر والیبال ایران شد


کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان از روزهایی می گوید که به عشق فوتبال درون دروازه قرار می گرفت اما جبر زمانه او را به سمت والیبال کشید تا تبدیل به نخستین لژیونر والیبال بانوان ایران شود.

- همه چیز درباره ی مائده برهانی، از تهران تا ترکیه در ایسنا همراه با دختری که عاشق فوتبال بود اما اولین لژیونر والیبال ایران شد کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان از روزهایی می گوید که به عشق فوتبال درون دروازه قرار می گرفت اما جبر زمانه او را به سمت والیبال کشید تا تبدیل به نخستین لژیونر والیبال بانوان ایران شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید روزهایی که با پسرهای فامیل فوتبال بازی می کرد و درون دروازه می ایستاد تصورش را نمی کرد که مسیر دیگری را برای خود انتخاب کند.

دختری که سنگر محکمی برای دروازه اش بود و از کسی گل نمی خورد به خاطر شرایط نامساعد فوتبال اصفهان، والیبال را انتخاب کرد و خیلی زود پیراهن تیم ملی والیبال را به تن کرد تا نشان دهد استعدادش در این رشته هم دست کمی از فوتبال ندارد.

هر چه که او پیش می رفت اهالی ورزش نامش را بیشتر می شنیدند و بعد از چندی عنوان اولین لژیونر والیبال بانوان را به نام خود ثبت کرد تا امیدبخش بازیکنان جوان باشد؛ بازیکنانی که به گفته خودش اکنون به تمام حرکات و صحبت هایش توجه می کنند تا از تجربه اش استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه با دختری که عاشق فوتبال بود اما اولین لژیونر والیبال ایران شد

همراه با دختری که عاشق فوتبال بود اما اولین لژیونر والیبال ایران شد