مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 23:562019-04-21سياسي

رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان احتمال استیضاح ترامپ را رد نکرد


رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در تازه ترین اظهارات خود درباره گزارش مولر تاکید کرد که برخی از جزییات این گزارش می تواند منجر به استیضاح رییس جمهور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جرالد نادلر رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه ان بی سی نیوز احتمال استیضاح دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور در ارتباط با گزارش بازرس رابرت مولر را رد نکرد.

  وی تاکید کرد که کنگره به دنبال مطالعه گزارش بدون سانسور مولر است.

  نادلر در برنامه میت د پرس این شبکه در روز یک شنبه گفت: کنگره مواضع و گزارشهای هر دو نفریعنی ویلیام بار وزیر دادگستری و رابرت مولر را گوش خواهد کرد و قبل از هرگونه نتیجه گیری درباره استیضاح گزارش بدون سانسور مولر را مطالعه خواهد کرد.

  رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان که پیش از این از وزیر دادگستری به خاطر سانسور گزارش مولر انتقاد کرده و وی را به تضعیف جایگاه  دادستانی آمریکا متهم کرده بود افزود: برخی از اتهاماتی که در گزارش وجود دارد قابل استیضاح است؛ جلوگیری از اجرای عدالت، اگر اثبات شود، می تواند به استیضاح منجر شود.

گزارش رابرت مولر درباره تبانی ادعایی تیم ترامپ با روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا پنجشنبه منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان احتمال استیضاح ترامپ را رد نکرد

رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان احتمال استیضاح ترامپ را رد نکرد