مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 16:062019-04-21حوادث

پیش بینی اسکان اضطراری برای مردم سیل زده در نیمروز


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز گفت:مکان هایی نیز بمنظور اسکان اضطراری مردم در صورت بروز حوادث بر اثر سیلاب پیش بینی شده است و مردم هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

-  محمد کرمی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در حال حاضر 3 رودخانه نیاتک ، لورگ باغ طاهری و افضل آباد در شهرستان نیمروز از وضعیت خاصی برخورد است که برنامه ریزی های لازم توسط ستاد بحران پیش بینی و انجام گرفته است.

وی افزود :کلیه دستگاه های اجرایی در آماده باش کامل برای خدمت رسانی در صورت وقوع هرگونه حادثه ای در منطقه سیستان قرار دارند.

کرمی زاده با بیان اینکه آرامش نسبی بطور کامل در شهرستان نیمروز حاکم است، خاطرنشان کرد : طبق پیش بینی و اقدامات انجام گرفته از قبل توسط مسئولین استانی سیلاب به سمت تالاب هامون هدایت و مدیریت می شود.

این مسئول بیان کرد : هلال احمر شهرستان نیمروز نیز آمادگی دارد تا در صورت وقوع هرگونه رخداد و حادثه ای در سریعترین زمان ممکن در کنار مردم خدمات رسانی کند.

وی تصریح کرد : برنامه ریزی های لازم با هدف اجرای طرح عملیاتی سیلاب انجام گرفته که طبق این طرح تعداد نیروهای عملیاتی و نقاط امن و حادثه خیز در شهرستان نیمروز شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اسکان اضطراری برای مردم سیل زده در نیمروز

پیش بینی اسکان اضطراری برای مردم سیل زده در نیمروز