مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 13:312019-04-21اجتماعي

برف و باران و سرما از فردا در کشور/ دما در 9 استان زیر صفر


بارش ها فردا در استان های کرمان، بوشهر، هرمزگان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، فارس و نواحی مرکزی خلیج فارس همچنین مرکز و شرق کشور تقویت می شود و با توجه به افت دما در نیمه شمالی کشور احتمال وقوع برف در مناطق سردسیر وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی،  بعد از ظهر امروز افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی وزش باد در استان های کرمان، بوشهر، هرمزگان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، نواحی مرکزی خلیج فارس و جنوب فارس پیش بینی می شود.

فردا بارش در مناطق یادشده تقویت خواهد شد و به مناطق مرکزی و شرقی کشور نیز کشیده می شود؛ با توجه به افت دما در نیمه شمالی کشور فردا احتمال وقوع برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر دور از انتظار نیست.

فردا شدت بارش ها در جنوب آذربایجان غربی، برخی مناطق آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، خراسان شمالی، جنوب فارس و غرب کرمان است.

روز دوشنبه همچنین در استان های کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، شمال شرق خوزستان و دامنه های جنوبی البرز در استان های البرز، قزوین، تهران و شمال سمنان بارش باران در برخی نقاط رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران و سرما از فردا در کشور/ دما در 9 استان زیر صفر

برف و باران و سرما از فردا در کشور/ دما در 9 استان زیر صفر