مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 10:062019-04-21سياسي

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا«ص»: مدیریت بحران در کشور نیازمند بازنگری است


سعید محمد با تاکید بر اینکه مدیریت بحران در کشور نیازمند بازنگری است، گفت: حادثه سیل اخیر بسیار عمیق بود اما یک انسجام بسیار خوبی را در این زمینه شاهد بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ص در برنامه گفت وگوی ویژه خبری با موضوع اولویت های سپاه پاسداران در سال 98 با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده و استان گلستان، گفت: در این استان خوشبختانه سیلاب مهار شده است و از شهرهای آق قلا و گمیشان که عمده آب گرفتگی در آنجا وجود داشت تا اندازه ای آب تخلیه شده و خوشبختانه این استان ثبات مناسبی پیدا کرده است.

وی افزود: یک کانالی در گرگان رود به نام بند ولی احداث شده است، عملکرد این کانال به عنوان سوپاپ گرگان رود به حساب می آید؛ زمانی که گرگان رود طغیان می کند به صورت اتوماتیک آب مازاد در این کانال قرار می گیرد و ظرفیت 40 تا 50 متر مکعب در ثانیه را هم دارد و این آب را به محدوده طبیعی حوزه شور منتقل می کنند و با احداث این کانال تا حدودی نگرانی ها برطرف می شود هر چند که این کانال ها درمان اساسی به حساب نمی آید؛بلکه درمان اصلی احداث سدهایی است که از قبل پیش بینی شده باشد.

محمد با اشاره به احداث سد نرماب توسط قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا ص افزود: این سد هم اکنون با 85 درصد پیشرفت در حال تکمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا«ص»: مدیریت بحران در کشور نیازمند بازنگری است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا«ص»: مدیریت بحران در کشور نیازمند بازنگری است