مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 10:012019-04-21سياسي

انتظار باعث حرکت و پویایی بشریت است


چشم به راهی و انتظار باعث حرکت و پویایی و اقدام و عامل عمل و آمادگی بیشتر شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، از جمله وظایف در عصر غیبت محبت و دوست داشتن امام زمان (عج) است، گرچه همه خوبی ها به خداوند متعال برمی گردد ولی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)  را به خاطر خدا باید دوست داشته باشیم.

رسول خدا(ص) فرمودند: خداوند را از آن جهت دوست بدارید که به شما روزی می دهد و مرا به خاطر خدا دوست بدارید و اهل بیتم را به خاطر من دوست داشته باشید، از جمله اهل بیت پیامبر اکرم (ص) امام زمان (عج) است.

ما باید امام زمان خود را بشناسیم، به راستی مقصود از شناخت امام چیست؟  کارشناس مسائل مذهبی در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک می گوید: می دانیم که مقصود از شناخت امام تنها معرفت به اسم و نسب و حسب و خصوصیات ظاهری او نیست، بلکه مقصود از شناختن امام غیر از این امور، شناسایی او نسبت به مقامات و منزلت های اوست.

حجت الاسلام حسین راشد می افزاید: امام واسطه فیض تکوین و تشریع است، به واسطه او است که خداوند به مردم روزی می دهد و زمین و آسمان ثابت مانده اند، به واسطه او است که زمین بدون اضطراب به گردش خود ادامه می دهد، او است که نفوس قابل را هدایت و رهبری می کند، او است که واسطه تشریع و بیان کننده و توسعه دهنده شریعت است، او است که به جهت برخورداری از مقام عصمت حافظ شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار باعث حرکت و پویایی بشریت است

انتظار باعث حرکت و پویایی بشریت است