مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 09:562019-04-21اجتماعي

شکوه منتظران حضور در سرزمین خورشید


همزمان با سراسر کشور صبح امروز اجتماع عظیم منتظران ظهور از میدان شهدا به سوی حرم مطهر رضوی با حضور مردم و مسؤولان برگزار شد.

- شکوه منتظران حضور در سرزمین خورشید به میدان شهدا که می رسی، جای سوزن انداختن نیست، مردم از کودک و جوان گرفته تا مرد و زن در این میدان گرد هم جمع شده اند، پرچم هایی که با رنگ های مختلف شعارهایی همچون یا مهدی ادرکنی و من زنده ام به عشق تو یا صاحب الزمان آذین شده است را در دست دارند.

آسمان ابری است، هوا کمی سرد است، اما هیچ کدام از این موارد سبب نشده تا عاشقان بقیهالله در این اجتماع باشکوه شرکت نکنند، این اجتماع عظیم از ساعت 9 صبح آغاز شده و هر لحظه به تعداد عاشقان ائمه اطهار(ع) افزوده می شود.

خیابان ها با چراغانی ها و پرچم های کوچک تزیین شده است، مینا جاودانی یکی از شرکت کنندگان در این اجتماع عظیم به خبرنگار فارس در مشهد می گوید: حضور در این مراسم حال و هوای خاصی دارد، من هر سال برای شرکت در این اجتماع از تهران به سروزمین شمس الشموس می آیم.

امام زمان (عج) جهان را از ظلم بزدایند حرم خورشید از دور پیداست، بسیاری از شرکت کنندگان در این اجتماع همزمان که به سوی حرم امام هشتم(ع) در حرکت هستند، زیر لب زمزمه هایی می کنند، برخی تسبیح به دست گرفتند و صدای خواندن صلواتشان را وقتی از کنارشان عبور می کنی، می شنوی، برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوه منتظران حضور در سرزمین خورشید

شکوه منتظران حضور در سرزمین خورشید