مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 08:502019-04-21اجتماعي

کاهش 5 تا 7 درجه ای دما در شمال و شرق کشور


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه فردا (2 اردیبهشت) یک سامانه بارشی از غرب کشور وارد ایران می شود از وزش باد شدید در برخی استان ها از جمله تهران و البرز خبر داد.

- مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه فردا (2 اردیبهشت) یک سامانه بارشی از غرب کشور وارد ایران می شود از وزش باد شدید در برخی استان ها از جمله تهران و البرز خبر داد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا ، با اشاره به اینکه امروز (اول اردیبهشت)، در نوار شمالی بارش پراکنده رخ می دهد،اظهارکرد: بعدازظهر امروز در نواحی مرکزی خلیج فارس، جنوب استان های فارس، کرمان و بوشهر، غرب هرمزگان، دامنه های زاگرس در شمال غرب و غرب، دامنه های جنوبی البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه فردا (2 اردیبهشت)، با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش باران و برف در شمال غرب، غرب و دامنه های البرز غربی رخ خواهد داد،گفت: در جنوب غرب، جنوب، جنوب شرق، شرق، برخی مناطق مرکز و دامنه های جنوبی البرز مرکزی در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 تا 7 درجه ای دما در شمال و شرق کشور

کاهش 5 تا 7 درجه ای دما در شمال و شرق کشور