مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 07:362019-04-21ورزشي

افتتاح نخستین آکادمی تخصصی اسکیت در قم


نخستین آکادمی تخصصی آموزشی، همگانی و قهرمانی اسکیت روباز در استان قم با حضور رییس فدراسیون اسکیت و مسوولان ورزش قم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، افتتاح نخستین آکادمی تخصصی اسکیت روباز استان قم با حضور محمد رضایی رییس فدراسیون اسکیت، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان و جمع زیادی از اسکیت بازان و علاقمندان به این رشته ورزشی در مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم انجام گرفت.

رییس هیات اسکیت استان قم در گفت وگو با خبرنگار فارس راجع به این آکادمی اظهار کرد: زمین مورد نظر برای احداث این آکادمی با موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان قم جنب دو مکان قدیمی مجموعه شهید حیدریان یعنی استخر کوثر و خوابگاه ورزشکاران زنده یاد سلطانی نژاد در اختیار هیات قرار گرفت و امور اجرایی آن توسط هیات اسکیت انجام گرفت.

حمیدرضا جلیلی در ادامه به تغییر دفتر هیات اسکیت استان قم اشاره و عنوان کرد: دفتر هیات پیش از این در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی قرار داشت اما با توجه به احداث آکادمی اسکیت در مجموعه ورزشی شهید حیدریان، به این مجموعه انتقال یافته و همزمان با حضور رییس فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرد.

وی سپس به برگزاری دومین همایش همگانی اسکیت در استان قم اشاره و بیان کرد: این همایش همزمان با سراسر کشور و البته با همکاری سازمان فرهنگی ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین آکادمی تخصصی اسکیت در قم

افتتاح نخستین آکادمی تخصصی اسکیت در قم