مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 00:212019-04-20اقتصادي

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت رویه معابر شهری ارومیه


شهردار ارومیه با بیان اینکه امسال آسفالت رویه با هدف حذف چاله های معابر شهری انجام می شود، گفت: امسال برای آسفالت رویه معابر شهری ارومیه 100 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه چاله شهری و معابر ناهموار .

- محمد حضرت پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و تولد حضرت مهدی(عج) با اشاره به فضاسازی شهر به مناسبت نیمه شعبان، بیان کرد: به مناسبت این روز با سعادت، تمام نقاط مختلف شهر آذین بندی شده و همچنین در شب نیمه شعبان در هفت نقطه ارومیه مراسم نورافشانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت اعیاد شعبانیه و تولد حضرت مهدی(عج) در مساجد و فرهنگسراهای سطح شهر جشن های مختلفی در حال برگزاری است، اظهار کرد: تمامی این جشن ها به صورت مردمی و با حضور پررنگ شهروندان در حال اجرا است.

شهردار ارومیه با اشاره به ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده، بیان کرد: هفته گذشته بنده به همراه استاندار آذربایجان غربی و هیات همراه از مناطق سیل زده ایلام بازدید کردیم که در این بازدید زوایای مختلف زندگی مردم سیل زده از نزدیک برایمان آشکار شد و بر این اساس بر کمک های مردمی بیشتر تاکید می شود چرا که تمام زندگی آنها در گل و لای بوده و بازگشت به شرایط قبل از سیل و باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت رویه معابر شهری ارومیه

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت رویه معابر شهری ارومیه